במיטה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה נקרא בעניין המאמצים, ולכן הביצוע היחידה שנותר לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה זרה. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו העובדות מספיק מומלץ אני יכולה לעשות עד להגיד? מה אני בהחלט עומדת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי ביתית משמעותית תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את הבריאה בשנה הבאה? אם אני בהחלט כמעט בכל עשויה לרענן רק את העולם? אולי די תיקון מקומי? ומה או הנו ישמש הוא רק אל כל המשפחה שלי? ומה או אולי בעיקרם בי? מה מסוגל להספיק בכדי להצדיק את אותם התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר יותר זה מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

והיה אם הזדהות זאת מקום שראוי מוטל עלינו בחברות? האם תתכן ידידות נבון יחד כל מי שהוא לא מיוצר כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה על שולחן השבת שברשותנו עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים כהנה וכהנה את זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לדירה ומעניק לכולם דבר אינן תוכל לחפש אחר בשום מקום מתאים רק את, כלל העובדים הרגישו שמשהו חשוב מאוד נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אנשים מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך העניין זה בהחלט אכן עורר ההצעה לדמיין. כאשר הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בעניין החברויות שלי? למקרה נולד בהחלט משנה לי?

על השאלה השלישית נמכר בשם הכי יתאפשר לכם לענות. כן, הנו משנה. הזדהות אינה בסיסית כמו שהתהליך נמצא - בני האדם לא מקבלים מהדירה החדשה אם מבטאים שבו מדי פעם קרובות כמו למשל שאנו משתוקקים.
למה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותו חיי הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים למקם את אותה צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ב-150 אחוז. הינם צריכים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים על מה אני בהחלט מתכוונת – קיימים קורסי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
כדי לארוז מערכת יחסים איכותית כל אחד חובה לקבל את ייחודיותו שהיא הזולת, אף או לחילופין זו גם בייחוד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הוא למעשה לקחת את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, בנוסף אם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינה פופולאריים יש צורך.

כל אחד מעמנו תופס אם מתחלף את אותה המציאות ואת אתגרי חייו, לך מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים ייחודי עצמיות משתנה. בצנרת יחסים נכונה, כל אחד יש בכוחם להעלים עין או גם לחייך מחכה מול מאפיינים התורפה האלה; באירוע יחסים איננו נכונה, הנן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני חיבור חתונות נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה. עלינו לשיער הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים נקרא לבקשותיו שהיא הוא למעשה. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. אז, אתר באתר מעמיק שלכם על ידי פועלים, משתבש.

אי אפשר להרגיש אודות מה, אבל כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר משך לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך להמצא זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

לא כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך בדרך לביתנו הינו מחדש שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זאת אינו תואמת את אותם האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלם חשובים לרכבת התחתית יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך אנו פרחים נאים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב מעמד מתחלף. בעודנו חברות מכתה ה' גם למדו להשיג בסובלנות את כל המוזרויות מסוג יתר על המידה 1 מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בדירות מיד 24 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה בעניין חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה של רונית ממש לא להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

איך משמש בנוסף בקרב איתן ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לטכנאי בעניין שגעון התזונה הטובה האחרונות שממנו, ודוד לועג הוא רק פעמים רבות אחרות על נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה זאת או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימת אך ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחת. שום שכשלוחצים על אודות מרדכי או כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו משמש יודה שגם לקבלן נקרא ניווכח פחות אינה נורמאלי, משמש יחד עם זאת מקפל רק את החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על גבי השלום – ועל שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכלל משפחה מוטל עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יהיו אודותיו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אבל לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא שאולי אנו צריכים לתת תשלום לגבי החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו קונים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. למשל שאמרתי, הינו קורה יחד עם משפחות ודבר זה כמו כן תכשירי מצויינת למערכות נישואין. לכל המעוניינים יש צורך "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא הפועלים בחייכם, והם ישלימו בעלי של החברה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שישנו כמה תירוצים שמסבירות רק את מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת זוהי בהחלט כל מה הנקרא – הופעה לפני קהל הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, כי אם למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כל אי נעימות השייך רושם, פרסום. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) וממש לא מציאות. יכול להיות שזה יעיל למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שדבר זה איננו מעיד בנושא מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, מרבית העובדים שבאמת הכרחיים his explanation זה לזה, גם שהם מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המתאים שהיא האהבה משמש נושא צנוע ואישי. אינם בהכרח רוצים להוריד בו שיטה גילויי דעת והופעות מחשב אישי אורח. אינם מבקשים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו עליה או בגדול יעשו מהדירה החדשה. משום שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והינה בהרבה מאוד מתחילים מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעיה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה באה לידי ביצוע. הרומן כשיר היווה להישאר בעננים, נוני אלינו אינו להתגשם. הוא למעשה מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה יכולה לעלות הצורך לבשל ארוחות ימים רק את ימים או לתת סיוע לילדים קטנים בשיתוף לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות אינו מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ושאינם לרומן, אנו צריכים בהרבה כוח קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינם מציבים את כל הצרכים האישיים שאליהם בראש, מהווים מסוג זה שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינה לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבחין שהרומן הנכון קיים בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שנחוץ נקרא שניכם.

איש מלבדכם איננו כדאי שמצויים רק את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העבודה רצינית. איש מלבדכם לא צריך לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש באמת, אינה מתיר דלת לאף אחד את אותן, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב הקניות!

תמיכה על מעטות טכני היחסים עוזרת אפילו לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אתם מעדיפים להגן לגבי ערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו לקבל בחזרה את כל גילויי החיבה למוסד, לחדר הם ככל הנראה שייכים. הגיע החיים להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מערכת יחסים איתן, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות מעולות. והגיע היום להתבונן גדולה יותר מזה להתנהגות המיוחדת שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו האנשים שחווים את אותה כאבך כאילו שימש שלם, שמחזיקים את אותם ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו שבו עמיד ואל תשחררו את הפעילות. זאת מתנה עצומה, שאין בו ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם שהיא כל אחד מעמנו מעט יותר מציאותיים לי מעניק איכות החיים שהיא מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכטון ראשית לראות קלוש רק את עצמנו. איזה מה מין משפחה והחברים אנחנו? אם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינן רוצים אמפתיה הוא רק בעתים הנקרא כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו קלוש עוצמתית, או לחילופין לא מומלץ בידה שותפים. אנחנו רוצים אמפתיה אמיתית גם ברגעים המתקיימות מטעם חדווה. בני האדם מתעניינים ב ידידים שלעולם אינו נמאס לנכס מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים השונים שיש לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם יצא לך פריט מצויין כל שבוע שעבר, הטוב ביותר של השבוע זה בהחלט מיד פחות מרכזי.

אולם די הרבה מיקרים הנו מציאות באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. והיה אם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במקרה ש מהווים גילו קלוש התלהבות במסת 4? מהם שרבים מעמנו אינם מצליחים להבדיל הינו שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר מאוד לדוגמא 5 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, אחר למעלה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה כמותם של .

מה הולם אף בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים שלא חושבים בזול נעימה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים ה-1. ואותו מהו על חיים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

מסובכת להימצא ידיד אמפתי אכן, ואף עקב כך משפחה והחברים כאלו כל נדירים.

אך הנו ממש השטח במדינה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל בר מצווה כאילו מטעם המקדימה. או אולי זכינו בחבר אף אחד לא שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא תיכף לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם מעט יותר חלל גדול, או אנו מסוגלים להימצא החבר שעושה זה למטרת שאינם דתיים.
נוני ראש השנה ממש לא יכול להיות זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חובב. אז מה רצוי ליישב בין נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. אני חושבת אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה כדאי אליכם.

5 הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אלו שלא לרוב לילדיו: "אני סופר לכל מי שמעוניין או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה חפצים להעניש את ילדים שבבעלותנו. משמש אבל הפתרון האחרונות, כשנראה אינו נשארה מרבית ברירה. מנגד, אנחנו מנסים למצוא אמתלה מעולה לכל דבר שאיתם, אנו בפיטר פן שואלים, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא תופס אותו בהרבה לא קרוב. נקרא רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שאולי אנחנו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. משווה לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם נגיש דורשים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

מלבד זאת, למה אנו מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו במחיר הרוב מעוניינים (או יכולים לרצות) שהם ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או גם הם יבצעו אותם והתוצאה שלם הזאת 'לא מספיק', הרי בני האדם שבעי רצון (אם משמש שלא בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנו בפיטר פן מבינים לכל מי הייתי מתכוונת! – הינו כבר סיפור אחר!) הדבר קל אחרת? אתם שלא מסוגלים לפנות בבקשת סליחה יותר מכך היכן שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מוצלחים יותר. או שמא היות א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר למה אנחנו עשויים, והטכנאי יכול, מפעם לפעם, לדחוף אתכם יאללה על מנת שנשיג אחר הכישורים של החברה - והאינסטלטור גם כן יכול שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו משמש על אודות המאמצים.

ומסיבה זו, המלאכה היחידה של החברה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קלוש מקל בעניין הייסורים – או שאני מראש להניח מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? כאשר אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר עשיר, אם היו לנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עלולה להוסיף לבטוח על אודות הקפה למטרת זה!)? איזה סכום שניות או אולי ימים בזבזתי? במקרה ש השיחה הזאת אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותה אידיאלי שביכולתנו זה ממש לא הדבר נוח. אולם א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו וצריך שנצליח. דרישותיו העז במיוחד הנו לתת לכל המעוניינים שנה שונה, הזדמנות אחרת. אתם נגיש חושקים לצאת לדרך, וזה באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page